Oblíbené (0)
Hledat
Nákupní košík

NOVÝ CANNONDALE TRIGGER

NAPLNO & BEZ OMEZENÍ Velké kopce a velké sjezdy. Celý den ten pravý all mountain. S novým tlumičem s dvojím zdvihem, zadní stavbou Ai a geometrií vytuněnou k all mountain jízdě. Nový Trigger je stvořen pro dlouhé dny ve velkých horách, kde vede velké úsilí k maximálním odměnám. Prostě stvořený pro všechny, kteří chtějí jezdit naplno a bez omezení.

 

» NEJKRATŠÍ ZADNÍ STAVBA 420 mm

Pouze Asymetrická integrace (Ai) může vytvořit krátkou (420 mm) a tuhou zadní stavbu bez z toho vyplývajících omezení. Vynikající živost a trakce s tužším a pevnějším zadním kolem a velkým prostorem pro zablácené pláště – to je magie Ai.

» DUÁLNÍ TLUMIČ FOX GEMINI - ZDVIH 145 mm / 115 mm

Systém Gemini je vytvořený ve spolupráci s firmou Fox Shox a je doplňkem běžných tlumičů Fox. Přímo za jízdy si může jezdec snížit zdvih a upravit tlumení. Získá tak rychlejší odezvu, která je skvělá pro rychlé sekce, pumpování v zatáčkách, sprinty a těžké výjezdy, kdy je potřeba maximální trakce.

» GEOMETRIE ALL MOUNTAIN

Přináší vynikající stabilitu pro všechny all-mountain jezdce, ale s nedostižnou živostí a výbušností díky ultra krátké zadní stavbě Ai.

» KARBONOVÁ PŘEPÁKOVÁNÍ NA VŠECH MODELECH

Celokarbonové přepákování tlumiče pro maximální výhody. Lehčí a tužší než dural, na všech modelech. Nešetříme zbytečně.

» LockR PRO MAXIMÁLNÍ TUHOST

Naše vlastní řešení upevnění os do rámu vytváří maximálně tuhé spojení mezi oběma stranami zadní stavby a hlavním rámovým trojúhelníkem. Přináší tak okamžitou odezvu bez kroucení a potřeby speciálního nářadí.


ASYMETRICKÁ INTEGRACE

 
 

Cannondale Asymmetric Integration

Jak se v průběhu let zvětšovaly průměry kol a velikost plášťů, tak se také zvětšovaly problémy jak dostat tato větší kola do kompaktního rámu při zachování živého jízdního projevu. Naše řešení tohoto problému je Ai (Asymetrická integrace) posun zadního rámového trojúhelníku a pohonu kola.
Ai znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.

Toto řešení jsme po té spojili s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
Elegantní a jednoduchý přístup Ai nám umožnil získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.

Extra místo které jsme posunem pohonu získali, přináší:

  • Nejkratší zadní stavbu na trhu – dokonalá trakce, tuhost a hbitost
  • Až o 60 % tužší zadní kolo
  • Možnost použití dvou převodníků
  • Obrovský prostor pro zablácené pláště
  • Velký prostor mezi pláštěm, řetězem a přesmykačem.

Modely Jekyll a Trigger mají posun pouze o 3 mm, jelikož využívají náboje Boost.


BALLISTEC CARBON

 

Vysoko pevnostní konstrukce karbonových rámů nám umožňuje dosáhnout extrémně nízkou hmotnost bez ohrožení tuhosti a pevnosti rámu.

Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.

Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.

Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:

BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávají lepší cit pro jízdní povrch, takže je jízda na hraně pod větší kontrolou.

BallisTec Carbon – Kombinace stejné základní struktury, tvarů a vrstvení jako u rámu Hi-Mod, ale s jízdním projevem a tuhostí, která je dotvářena s větším podílem vláken se středním modulem pružnosti. Využití těchto vláken mírně navyšuje hmotnost rámu a přináší vynikající kvalitu jízdy, odolnosti a nízké hmotnosti technologie Ballistec Carbon pro širší skupinu cyklistů.

 
 

CELOKARBONOVÉ PŘEPÁKOVÁNÍ

 
 

Celokarbonové přepákování

Celokarbonové přepákování tlumiče pro maximální výhody. Lehčí a tužší než dural, na všech modelech Trigger a Jekyll. Nešetříme zbytečně.


FOX GEMINI

 
 

DATA | technologie | Gemini-1200.jpg

Systém Gemini je vytvořený ve spolupráci s firmou Fox Shox a je doplňkem běžných tlumičů Fox. Přímo za jízdy si může jezdec snížit zdvih a upravit tlumení. Získá tak rychlejší odezvu, která je skvělá pro rychlé sekce, pumpování v zatáčkách, sprinty a těžké výjezdy, kdy je potřeba maximální trakce.

  • Přidaný systém na běžné tlumiče – konec divným nestandardním tlumičům.
  • Běžné nastavování a funkce tlumiče. Veškerý výkon a nastavení tlumičů Fox zůstává nezměněno.
  • Pracuje snížením vzduchové komory a ne navýšením komprese tlumení. Takže tlumič zůstává plně aktivní i v kratším zdvihu pro lepší pružení a trakci.
  • Veškeré nastavení pracuje shodně v módu Hustle tak i Flow.

Mód Hustle zkracuje zdvih a udržuje jej v jeho horní části, což přináší svižnou jízdu s maximální efektivitou a ráznou odezvou ve výjezdech a plynulých sekcích.

Mód Flow nechává tlumič plně otevřený pro plný zdvih, když přijde čas pořádně zatopit pod kotlem.


GEOMETRIE ALL MOUNTAIN

 
 

Geometrie All mountain

Přesná geometrie – přináší vynikající stabilitu pro všechny all-mountain jezdce, ale s nedostižnou živostí a výbušností díky ultra krátké zadní stavbě Ai.

  • Hlavový úhel 66 stupňů
  • Prodloužená přední pasáž dámu
  • Krátký představec a široká řídítka pro maximální kontrolu
  • Nejkratší zadní stavba (420 mm)
  • Ostrý úhel sedlové trubky pro efektivní přenos si při šlapání

VODA JE TŘEBA

 
 
 

Místo pro bidon

Prostor pro bidon mimo váš batoh. pro všechny dny, kdy je třeba trochu více vody v nádrži.