CANNONDALE JEKYLL CARBON 2
Související produkty
Detailní popis produktu
NAPLNO & BEZ OMEZENÍ
Velké kopce a velké sjezdy. Celý den ten pravý all mountain. S novým tlumičem s dvojím zdvihem, zadní stavbou Ai a geometrií vytuněnou k all mountain jízdě. Nový Trigger je stvořen pro dlouhé dny ve velkých horách, kde vede velké úsilí k maximálním odměnám. Prostě stvořený pro všechny, kteří chtějí jezdit naplno a bez omezení.
» NEJKRATŠÍ ZADNÍ STAVBA 420 mm
Pouze Asymetrická integrace (Ai) může vytvořit krátkou (420 mm) a tuhou zadní stavbu bez z toho vyplývajících omezení. Vynikající živost a trakce s tužším a pevnějším zadním kolem a velkým prostorem pro zablácené pláště – to je magie Ai.
»DUÁLNÍ TLUMIČ FOX GEMINI - ZDVIH 165 mm / 130 mm
Systém Gemini je vytvořený ve spolupráci s firmou Fox Shox a je doplňkem běžných tlumičů Fox. Přímo za jízdy si může jezdec snížit zdvih a upravit tlumení. Získá tak rychlejší odezvu, která je skvělá pro rychlé sekce, pumpování v zatáčkách, sprinty a těžké výjezdy, kdy je potřeba maximální trakce.
»NEJLEPŠÍ GEOMETRIE PRO JAKOUKOLI TRAŤ
přináší stabilitu, jakou očekáváte od špičkových enduro strojů, ale s nedostižnou živostí a výbušností díky ultra krátké zadní stavbě Ai.
» KARBONOVÁ PŘEPÁKOVÁNÍ NA VŠECH MODELECH
Celokarbonové přepákování tlumiče pro maximální výhody. Lehčí a tužší než dural, na všech modelech. Nešetříme zbytečně.
» LockR PRO MAXIMÁLNÍ TUHOST
Naše vlastní řešení upevnění os do rámu vytváří maximálně tuhé spojení mezi oběma stranami zadní stavby a hlavním rámovým trojúhelníkem. Přináší tak okamžitou odezvu bez kroucení a potřeby speciálního nářadí.
» FLATMOUNT MONTÁŽ BRZDY
Flatmount uchycení brzdy je budoucnost. Je zjednodušené, menší a umístěné tak, aby eliminovalo zpětný tah při brzdění.
ASYMETRICKÁ INTEGRACE
Jak se v průběhu let zvětšovaly průměry kol a velikost plášťů, tak se také zvětšovaly problémy jak dostat tato větší kola do kompaktního rámu při zachování živého jízdního projevu. Naše řešení tohoto problému je Ai (Asymetrická integrace) posun zadního rámového trojúhelníku a pohonu kola.
Ai znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.
Toto řešení jsme po té spojili s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
Elegantní a jednoduchý přístup Ai nám umožnil získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.
Extra místo které jsme posunem pohonu získali, přináší:
- Nejkratší zadní stavbu na trhu – dokonalá trakce, tuhost a hbitost
- Až o 60 % tužší zadní kolo
- Možnost použití dvou převodníků
- Obrovský prostor pro zablácené pláště
- Velký prostor mezi pláštěm, řetězem a přesmykačem.
Modely Jekyll a Trigger mají posun pouze o 3 mm, jelikož využívají náboje Boost.
BALLISTEC CARBON
Vysoko pevnostní konstrukce karbonových rámů nám umožňuje dosáhnout extrémně nízkou hmotnost bez ohrožení tuhosti a pevnosti rámu.
Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.
Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.
Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:
BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávají lepší cit pro jízdní povrch, takže je jízda na hraně pod větší kontrolou.
BallisTec Carbon – Kombinace stejné základní struktury, tvarů a vrstvení jako u rámu Hi-Mod, ale s jízdním projevem a tuhostí, která je dotvářena s větším podílem vláken se středním modulem pružnosti. Využití těchto vláken mírně navyšuje hmotnost rámu a přináší vynikající kvalitu jízdy, odolnosti a nízké hmotnosti technologie Ballistec Carbon pro širší skupinu cyklistů.
CELOKARBONOVÉ PŘEPÁKOVÁNÍ
Celokarbonové přepákování tlumiče pro maximální výhody. Lehčí a tužší než dural, na všech modelech Trigger a Jekyll. Nešetříme zbytečně.
FOX GEMINI
Systém Gemini je vytvořený ve spolupráci s firmou Fox Shox a je doplňkem běžných tlumičů Fox. Přímo za jízdy si může jezdec snížit zdvih a upravit tlumení. Získá tak rychlejší odezvu, která je skvělá pro rychlé sekce, pumpování v zatáčkách, sprinty a těžké výjezdy, kdy je potřeba maximální trakce.
- Přidaný systém na běžné tlumiče – konec divným nestandardním tlumičům.
- Běžné nastavování a funkce tlumiče. Veškerý výkon a nastavení tlumičů Fox zůstává nezměněno.
- Pracuje snížením vzduchové komory a ne navýšením komprese tlumení. Takže tlumič zůstává plně aktivní i v kratším zdvihu pro lepší pružení a trakci.
- Veškeré nastavení pracuje shodně v módu Hustle tak i Flow.
Mód Hustle zkracuje zdvih a udržuje jej v jeho horní části, což přináší svižnou jízdu s maximální efektivitou a ráznou odezvou ve výjezdech a plynulých sekcích.
Mód Flow nechává tlumič plně otevřený pro plný zdvih, když přijde čas pořádně zatopit pod kotlem.
VODA JE TŘEBA
Prostor pro bidon mimo váš batoh. pro všechny dny, kdy je třeba trochu více vody v nádrži.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kola a Rámy |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Rám: | All-New Jekyll, 165mm travel, BallisTec Carbon front triangle, SmartForm C1 Alloy swingarm, carbon shock link, Ai offset drivetrain, ISCG05, PF30, flat mount brake, tapered headtube |
Vidlice: | Fox Float 36 Performance Elite, 27.5, 170mm, Fit 4, 3-pos Adj., 110x15QR, tapered steerer, 44mm offset |
Tlumič: | Fox Float X Performance Elite EVOL w/ Gemini remote-actuated dual mode air spring system, Flow Mode - 165mm / Hustle Mode -130mm 3-Pos lever |
Hlavové složení: | Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings |
Představec: | Cannondale C1, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 0°, 35mm |
Řídítka: | Cannondale C1 Carbon Riser, 15mm rise, 4° up, 9° back, 31.8, 780mm |
Gripy: | Cannondale Dual Locking Grips |
Sedlovka: | RaceFace Turbine dropper, Internal Routing, 31.6, Travel - 125mm SM/150mm M-XL |
Sedlo: | Fabric Scoop Shallow Race with Titanium rails |
Kliky/převodníky: | Truvativ Descendant Carbon Eagle, BB30 w/ custom Ai offset, 30t |
Řazení: | SRAM X01 Eagle 12-speed, trigger |
Přehazovačka: | SRAM X01 Eagle 12-speed |
Řetěz: | SRAM X01 Eagle 12-speed w/ PowerLink |
Kazeta: | SRAM XG1295 Eagle 10-50t, 12-speed |
Brzdy: | SRAM Guide RS hydro disc, Centerline rotors 200/180mm |
Brzdové páky: | SRAM Guide RS w/ cartridge bearing, reach adjust |
Nába přední: | SRAM 900 Boost - 15x110 thru front |
Nába zadní: | 148x12 thru rear w/Ai offset, Maxle Ultimate |
Paprsky: | DT Swiss Competition, 2.0/1.8/2.0 |
Ráfky: | WTB Frequency Team i29, 29mm inner, TCS Tubeless Ready 27.5", 32h |
Pláště: | Maxxis Minion DHF 27.5x2.5" front, DHR II 2.4" rear, 3C Compound, EXO puncture protection, folding , tubeless ready |
Středové složení: | Cannondale Alloy PressFit30 |
Model rok: | 2018 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.