!POZOR v pátek 26.4. a v pondělí 29.4. je naše kamenná prodejna ZAVŘENA. Otevřeme opět v úterý 30.4. 12:00

MERIDA BIG TRAIL 500 2021

Doprava zdarma
Značka: MERIDA
35 990 Kč / ks 29 744 Kč bez DPH
Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Zvolte variantu
Barva
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

I když je to zjevně trailový hardtail pro dlouhé cestování, náš nový BIG.TRAIL také nabízí vestavěnou všestrannost prostřednictvím skrytých úchytů na nosič, blatník a stojánek pro případ, že byste chtěli z BIG.TRAIL udělat dojíždějícího „SUV“

Detailní informace

Detailní popis produktu

I když je to zjevně trailový hardtail pro dlouhé cestování, náš nový BIG.TRAIL také nabízí vestavěnou všestrannost prostřednictvím skrytých úchytů na nosič, blatník a stojánek pro případ, že byste chtěli z BIG.TRAIL udělat dojíždějícího „SUV“
BIG.TRAIL je silně ovlivněn naší řadou celoodpružených trailových kol, s nimiž sdílí stejně dlouhou a nízkou geometrii. Úhel hlavové tubky 67,5 ° ve stylu enduro a vidlice se zdvihem 130 mm v kombinaci s extra krátkou zadní stavbou (spodní vzpěry 427,5 mm) dodávají kolu obratné ovládání. Všechny velikosti rámů jsou osazeny 35mm představcem, který funkčně doplňuje dlouhou horní rámovou trubku a 760mm široké řídítka.
Standard 'Boost' vpředu i vzadu. O 6 mm širší zadní a o 10 mm širší přední náboj ve srovnání s konvenčními náboji zvětšilo jejich šířku na 148 mm / 110 mm díky čemuž umožňuje použít menší úhel paprsků vůči ráfku, výsledkem čehož je tužší a pevnější kolo. Kromě toho se řetězová linka posunula směrem do vnějšku - velmi důležitý předpoklad pro krátkou zadní stavbu.
 
TOTO JE TO, CO DĚLÁME

Naše klasické hardtaily jsou páteří naší nabídky a ukazují obrovské zkušenosti a vědomosti, které jsme během 47 let návrhů a produkce kol získali. Řady BIG.NINE a BIG.SEVEN symbolizují symbiózu mezi technologiemi moderních rámů, zaměření na detaily a řemeselnou zručností se známkou „Made in Taiwan“.

VÍCERO ÚROVNÍ RÁMŮ

Po představení nového rámu BIG.NINE/SEVEN v sezóně 2018, byl pro sezónu 2019 přepracovaný i rám SPEED. Štíhlé trubky vytváří nový vzhled a uvolněnější geometrii s kratší délkou rámu a vyšší hlavovou trubkou, výsledkem čehož je vzpřímenější pozice na kole a lepší viditelnost před sebe. Nový rám je vybaven úchyty brzd IS, které jsou umístěny uvnitř zadního rámového trojúhelníku spolu s montážními body na stojan a blatníky.

RÁM BIG.NINE/SEVEN TFS

Rám z double butted trubek z hliníkové slitiny 6061 tvarovaných technologií technoforming s uvolněnou geometrií. Vybaven je nejmodernějšími prémiovými technologiemi jako jsou hladké svary "smooth welding", kónická hlavová trubka, pozice zadní brzdy uvnitř zadní stavby, vnitřním vedením lanek, jakož i montážními body pro blatníky, nosiče a stojan.

VELIKOST KOL PODLE VELIKOSTI RÁMU

V závislosti na velikosti rámu jsou v nabídce 29 "nebo 650B (27,5") verze. Požadavky nižších jezdců (nižší výška rámu v místě obkročení, níže umístěný kokpit) nejlépe splňují kola 650B, které najdete na velikostech rámů S, přičemž na druhé straně spektra mají rámy velikostí M, L a XL možnost pouze 29" kol.

 
 cmount
Rámy kol s vlastností C-Mount obsahují integrované montážní body pro zadní nosič (některé modely vyžadují speciálně určený nosič), díky čemuž je jejich instalace rychlá a jednoduchá.
 
kmount

Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem.

fmount

Kola s vlastností F-Mount obsahují integrované montážní body pro blatníky (některé kola vyžadují speciálně určené blatníky), díky čemuž je jejich montáž rychlá a jednoduchá.

 lock out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

techno

Díky své nízké hmotnosti si hliník stále drží silnou pozici při výrobě rámů. Inovativní tvary byly vytvořeny pomocí mechanického formování technologií TFS. Použitý materiál: hliníková slitina Racelite 6061.

61

Vysoce pevná a lehká hliníková slitina je dobře známa z leteckého průmyslu. MERIDA tuto slitinu podrobuje ještě dodatečné tepelné úpravě. Tloušťka stěn je dvakrát ztenčována a výsledné rámy jsou pak lehké a pevné.

 xtaper
Použití kónické hlavové trubky s 1 1/8" ložisky nahoře a 1 ¼" nebo 1 ½" dole zaručuje výjimečnou tuhost přední části rámu a precizní ovládání dodává pocit jistoty.
internal
Bovdeny jsou vedeny vnitřkem rámu, do kterého vcházejí a vycházejí přes vyhrazené otvory v rámu. Kolo má elegantnější vzhled a kabely jsou navíc chráněny před vlhkostí a špínou.
smooth
Někdy označované také jako druhý přechod svaru, při kterém je svar ještě jednou svařený, což rámu dodá organický vzhled. Na první pohled si budete myslet, že se jedná o karbonový rám.
 
exit
 Zaručuje, že vnitřně vedené bovdeny a lanka se nemohou svévolně hýbat a stále jsou přitom lehce dostupné pro údržbu.
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Pevná kola 29"
Záruka: 2 roky
Model roku: 2021
Modelová řada: Big Trail
Material rámu: Hliník
Určení: Trail/enduro
Převodový poměr: 1x11
Rám: BIG.TRAIL TFS
Vidlice: Rock Shox Recon Silver RL; 140 STR
Hlavové složení: Merida 2211
Představec: MERIDA COMP CC; MAT aluminium
Řídítka: MERIDA EXPERT CC; aluminium; 780mm
Gripy: MERIDA kraton
Sedlovka: MERIDA COMP TR; 30.9 DSP; 0 SSB; S: 125 SPT - M/L/XL: 150 SPT
Sedlo: MERIDA Comp CC
Kliky/převodníky: Shimano Deore M5100; 32 ATC
Středové složení: Cartridge Bearing
Řazení: Shimano Deore M5100
Přehazovačka: Shimano Deore M5100 Shadow+
Řetěz: KMC X11
Kazeta: Shimano Deore M5100; 11-51
Brzdy: Shimano MT200 (kotouč 180 mm)
Brzdové páky: Shimano MT200
Nába přední: Shimano MT400-B; 110x15 WHF; 32 SPH; Centerlock
Nába zadní: Shimano MT400-B; 148x12 WHR; 32 SPH; Centerlock
Ráfky: MERIDA COMP TR; 29 IWR; MAT aluminium; Tubeless ready
Pláště: Maxxis Dissector; 29x2.4"; fold; TR EXO Dual
Pedály: VP VPE-891
Hmotnost: 14,21kg

Merida

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Nevyplňujte toto pole:
JP Avatar autora Dostupnost 16.8.2021 23:57
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat zda toto kolo velikosti L bude v tomto roce ještě naskladněno. Děkuji
Odpovědět