Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.
MERIDA SCULTURA 400 2020
Související produkty
Detailní popis produktu
Technologie :
Di2 Ready
Prolite 66 Triple Butted
Špičková hliníková slitina poskytuje velmi vysokou pevnost a zároveň nízkou hmotnost. Super lehké trubky s třikrát ztenčovanou tloušťkou stěn umožňují docílit jednak vzrušující výsledný tvar, ale navíc optimální poměr tuhosti ke hmotnosti (STW Ratio).
Carbon fork
Neodpružená přední vidlice silničních modelů je vyrobena z karbonových vláken, u některých modelů v celokarbonovém provedení. Karbonové vidlice MERIDA výborně pohlcují vibrace při současně vysoké brzdné i boční tuhosti. Podstatně zvyšují jízdní komfort a přesnost řazení.
HFS - Hydroforming System
Zatímco mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvenku, komplexní koncept „Hydroforming“ dosahuje žádoucí 3D tvar trubek z hliníkové slitiny Prolite 66 pomocí vysokého tlaku vařícího oleje směrem zvnitřku ven.
X-Taper hlavová trubka
Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.
Smooth Welding
Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.
Internal Cable
Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.
Down Tube Exit
Zadní odpružení často způsobuje problémy s lanky zadního řazení (např. tvorba oček, poškrábání rámu, těžký chod, nechtěné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby během stlačení. Díky dvojité zábraně pomocí speciálních ukončení („Double Stop“) zůstává délka lanek vždy konstantní. Navíc „Down Tube Exit“ má velký otvor pro lanka ve spodní rámové trubce, proto se vyhneme neobratné manipulaci s vnitřkem vedenými lanky.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Silniční kola |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Model roku: | 2020 |
Modelová řada: | Scultura |
Material rámu: | Hliník |
Určení: | Elite |
Typ brzdy: | Ráfková |
Rám: | Scultura Lite |
Vidlice: | SCULTURA CF celokarbonová vidlice, X-Taper krk |
Hlavové složení: | Merida M2341 |
Představec: | MERIDA Expert CC; 31.8 DSH |
Řídítka: | MERIDA Expert SL |
Sedlovka: | MERIDA Expert CC; 27.2 DSP |
Sedlo: | MERIDA Comp SL |
Kliky/převodníky: | Shimano 105; 50-34 |
Středové složení: | Cartridge Bearing |
Brzdové/řadící páky: | Shimano 105 , 11-speed |
Brzdy: | Shimano 105 |
Přehazovačka: | Shimano 105 , 11-speed |
Přesmykač: | Shimano 105 , 11-speed |
Řetěz: | KMC X11 |
Kazeta: | Shimano CS-HG500; 12-28 |
Nába přední: | VP M700F; 100x9 WHF; 24 SPH |
Nába zadní: | VP M700R; 130x9 WHR; 28 SPH |
Ráfky: | Merida comp SL 20 pair |
Pláště: | Maxxis Dolomites 25c skládací |
Hmotnost: | 8,7 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.