ZIPP

Webová stránka značky: ZIPP

1988

Zipp má kořeny v automobilové závodní scéně Indy. Inženýr motoristického sportu Leigh Sargent se specializoval na opravy, úpravy, výrobu a aerodynamický design automobilů Indy 500. Ale poté, co v 80. letech prozkoumal disková kola pro jízdní kola, viděl potenciál navrhnout něco lepšího a rychlejšího. Zaregistroval Zipp jako ochrannou známku a pustil se do práce. První produkt společnosti Zipp, diskové kolo, je navržen pro sedmistupňová volnoběžky a je k dispozici ve čtyřech barvách. Tyto uhlíkové produkty byly navrženy přímo vedle automobilových závodních dílů. Cíl pro každého stejný: vytvoření rychlostních zbran

 
1989
Společnost Zipp představila první třípaprskové karbonové kolo Zipp 3000. Stejně jako disková kola je k dispozici ve čtyřech barvách. Tento produkt byl zrušen, protože společnost Zipp našla rychlejší návrhy.
 
1990
V roce 1990, pouhé dva roky po našem založení, se legenda Kona Mark Allen stal prvním vítězem jezdícím na kolech Zipp. Rané produkty společnosti Zipp, včetně tříramenného, kola Zipp 440 s hlubokým profilem a kola Zipp 2001, se začátkem 90. let staly leteckými zbraněmi.
 
1991
Dvojkolí Zipp 400 jde do výroby. Toto paprskové kolo je základem pro pozdější inovace, včetně sestav Firecrest a NSW.
 
1995
Dva muži, kteří pomáhali stavět Zipp v prvních dvou desetiletích, pózují společně. Inženýr Leigh Sargent s podnikatelem Andy Ordingem, který se stal vlastníkem Zipp Speed Weaponry v roce 1999.
 
1997
Společnost Zipp pokračuje v tržních triatlonových a silničních závodech zaměřením na kola. V tomto prvním desetiletí se společnost Zipp při vývoji produktů zaměřila na myšlení motoristického sportu a pomohla propagovat využívání aerodynamického tunelu v cyklistickém průmyslu. Zipp stále zaměstnává několik veteránů motoristického sportu, včetně špičkových inženýrů. Kultovní sady snímků Zipp z roku 2001 a 3001 se staly ikonickými symboly vysoké rychlosti. I po ukončení na konci roku 1997 zůstávají tyto sady rámců velmi vyhledávanými položkami.
 
1999
Společnost Zipp se stěhuje do specializovaného výrobního závodu s řízeným klimatem na hlavní ulici v Speedway v Indianě, jen kousek od světově proslulé automobilové dráhy v Indianapolis
.
2000
Zipp podepisuje s belgickým týmem Lotto-Adecco. Toto je Zippův vstup do oficiálního sponzorování špičkového týmu na úrovni Tour de France.
 
2003
Byl to velký rok. Zipp je sponzorem mocného týmu CSC. Tým vyhrál dvě etapy a celkovou klasifikaci týmů na Tour de France. Kromě výsledků se společnost CSC stává cenným partnerem ve vývoji kol. To zahrnuje poskytnutí technikům Zipp a staviteli hlavních kol Nic Jamesovi neocenitelnou zpětnou vazbu o tom, jak vylepšit kola, aby byla rychlá a odolná. Navíc je to rok, kdy společnost Zipp představila své nyní ikonické diskové kolo s důlky.
 
2006
Inženýři společnosti Zipp spolupracovali se sponzorovanými profesionály z týmu CSC na testování prototypů uhlíkových kol v Arenbergském lese, nejslavnějším dlážděném sektoru Paříž-Roubaix. Cílem společnosti Zipp bylo navrhnout uhlíkové kolo schopné zvítězit v Paříži-Roubaix. Členové týmu CSC zleva, Lars Michaelson (Dánsko), Fabian Cancellara (Švýcarsko) a Allan Johansen (Dánsko) kontrolují kolo. Testy byly klíčové při vývoji technologie Carbon Bridge ™, která vytvořila dostatečně odolná karbonová kola, aby Zipp 303 zvítězil v Paříži-Roubaix a Tour of Flanders.
 
2007
Společnost SRAM získává společnost Zipp a poskytuje společnosti Zipp další odborné znalosti a zdroje.
 
2008
Allos d’Huez vyhrál Španěl Carlos Sastre, který si vzal žlutý dres a připravil své vítězství na Tour de France. Stále vystavujeme jeho žlutý dres v naší kanceláři v Indianapolis.
 
2010
Toto je jeden z nejvýznamnějších let společnosti Zipp. V dubnu vyhrál Fabian Cancellara ve Švýcarsku Ronde van Vlaanderen (Tour of Flanders) a Paris-Roubaix ve stylu velení na kolech Zipp 303. Tento úspěch byl monumentálním okamžikem v historii společnosti Zipp, protože to bylo poprvé, kdy uhlíková kola zajela k vítězství ve dvou nejslavnějších dlážděných jarních klasikách. Koncem roku představila společnost Zipp svůj design Firecrest včetně Firecrest Carbon Clinchers. Jeho široký design ráfku je rychlejší a stabilnější při bočním větru. Pryskyřičný systém v karbonových klincích úspěšně zvládá teplo i při nejdelších horských sjezdech. Technologie Firecrest by se stala základem pro moderní inovace kol Zipp. Sportovci Zipp také září. Na mistrovství světa v jízdě zametl Zipp na stupních vítězů v silničním závodě s Norem Thorem Hushovdem, zlatem; Matti Breschel (Dánsko), stříbro; a Allan Davis (Austrálie) bronz. Fabian Cancellara (Švýcarsko) a Emma Pooley (Velká Británie) získali zlaté medaile v časovce. V triatlonu zvítězil Australan Chris McCormack u mužů a Mirinda Carfrae u žen na mistrovství světa Kona. Aby završil tento úžasný rok, přestěhoval se Zipp (spolu s klíčovými funkcemi SRAM) do účelového nového zařízení na 5315 Walt Place v Indianapolis, asi 5 mil severozápadně od naší staré továrny na Speedway.
 
2012
Tom Boonen ze společnosti Omega Pharma-Quick-Stepp si užívá jedno z nejúspěšnějších jarních klasických období své doby a v neděli po sobě na palubě Zipp 303 vyhrává Tour of Flanders a Paris-Roubaix.
 
2014
Holanďan Niki Terpstra zahájil svůj konečně úspěšný sólový útok, přičemž v roce 2014 Paris-Roubaix zbývá zhruba 6 km.
 
2016
Američanka Evelyn Stevensová z cyklistického týmu Boels-Dolmans vytvořila světový rekord hodin UCI u žen, který na palubě předního disku Zipp 900 a zadního disku Super-9 najel 47,980 km za 60 minut. Společnost Zipp představuje 454 NSW Carbon Clincher, první hlavní produkt cyklistického průmyslu navržený pomocí biomimikry. Zvlněné uzly HyperFoil ™ ve tvaru zvlněné ploutve 454 NSW jsou částečně vyvinuty studiem ploutví keporkaků.
 
2018
Belgičan Wout van Aert vyhrál v Nizozemsku svého třetího mistra světa v cyklokrosu UCI Elite Men, který jezdil na kolech Zipp. Ted King umístil Zipp na největší událost štěrku svým vítězstvím v Kansasu Dirty Kanza 200. Jezdil na Zipp 303, díky čemuž se tato dvojkolí stala vítězem na silnici, dlažebních kostkách, blátě a (nyní) štěrku.
 
10 položek celkem
303SDBF
11 900 Kč bez DPH
14 399 Kč

Kola Zipp 303 S Tubeless Disc Brake poskytují dnešním cyklistům všestrannost, kterou požadují a rychlost po které...

00.1918.527.000
303SDBR1
ZIPP 303 S CARBON DISC ZADNÍ
Skladem u dodavatele
13 057 Kč bez DPH
15 799 Kč

Kola Zipp 303 S Tubeless Disc Brake poskytují dnešním cyklistům všestrannost, kterou požadují a rychlost po které...

00.1918.528.000
303 CLDBF
19 834 Kč bez DPH
23 999 Kč

Zipp 303 Firecrest® Tubeless Disc-brake  jsou navrženy pro skutečný svět ... svět nedokonalých podmínek, povrchů...

00.1918.529.000
303 CLDBR
20 991 Kč bez DPH
25 399 Kč

Zipp 303 Firecrest® Tubeless Disc-brake  jsou navrženy pro skutečný svět ... svět nedokonalých podmínek, povrchů...

00.1918.530.000
303QRF
22 726 Kč bez DPH
27 499 Kč

Zipp 303 Firecrest® Tubeless  jsou navrženy pro skutečný svět ... svět nedokonalých podmínek, povrchů silnic a...

00.1918.531.000
303 RQR
27 272 Kč bez DPH
32 999 Kč

Zipp 303 Firecrest® Tubeless  jsou navrženy pro skutečný svět ... svět nedokonalých podmínek, povrchů silnic a...

00.1918.532.000
404FCF
31 817 Kč bez DPH
38 499 Kč

Zipp 404 Firecrest Tubeless Disc-brake je go-to speed zbraň pro každou situaci. Výška ráfku 58mm je  stabilní...

00.1918.520.001
404FCR
31 817 Kč bez DPH
38 499 Kč

Zipp 404 Firecrest Tubeless Disc-brake je go-to speed zbraň pro každou situaci. Výška ráfku 58mm je  stabilní...

00.1918.520.000
454 F
40 908 Kč bez DPH
49 499 Kč

Zipp 404 Firecrest Tubeless Disc-brake je go-to speed zbraň pro každou situaci. Výška ráfku 58mm je  stabilní...

00.1918.511.000
454R
49 999 Kč bez DPH
60 499 Kč

Zipp 404 Firecrest Tubeless Disc-brake je go-to speed zbraň pro každou situaci. Výška ráfku 58mm je  stabilní...

32399/SHI

Stránka 1 z 1 - 10 položek celkem