ZIPP 303 FIRECREST CARBON ZADNÍ

Doprava zdarma
Značka: ZIPP
33 499 Kč od 32 499 Kč - –1 % až –1 %
303 RQR
33 499 Kč od 32 499 Kč - –1 % až –1 % 32 999 Kč / ks 27 272 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele Vyprodáno Zvolte variantu
Ořech
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
3.4.2024 - Zvolte variantu

Zipp 303 Firecrest® Tubeless  jsou navrženy pro skutečný svět ... svět nedokonalých podmínek, povrchů silnic a prvků, kde je spodní linie jednoduchá.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zipp 303 Firecrest® Tubeless  jsou navrženy pro skutečný svět ... svět nedokonalých podmínek, povrchů silnic a prvků, kde je spodní linie jednoduchá. Účinnost = rychlost. Jsou rychlejší, lehčí a schopnější v různých terénech - ať už je povrch dlažba za všech podmínek nebo vůbec žádná.

Nový model 303 Firecrest, hluboce zakořeněný v úsilí Zippu dobýt jarní klasiku, je přepracován s účelovým přístupem k požadavkům moderních silničních kol. Pokud jde o rychlou jízdu na kole, účinnost znamená snížení: odpor větru, valivý odpor, únava jezdce, váha.

Bezdušová kotoučová brzda 303 Firecrest byla navržena pomocí přímých měření v reálném světě (oproti primárně aerodynamickému tunelu nebo počítačové simulaci). Výsledky byly obrovské. Jeho ráfek je o něco více baňatý než jeho předchůdce, má vnější šířku 30 mm, vnitřní šířku 25 mm a hloubku ráfku 40 mm. Profil poskytuje nízký odpor a vylepšený přechod mezi ráfkem a pneumatikou, což zvyšuje efektivitu aero na silnici. Široký postoj ráfku má také menší průhyb pneumatiky pro snížení valivého odporu. Kombinace širší pneumatiky, zvětšeného objemu pneumatiky a nižšího tlaku v pneumatikách pomáhá snižovat únavu jezdce tím, že vyhlazuje jízdu po nedokonalém stavu vozovky a vozovky - systém kola a kola tlumí otřesy, ne řidiče.

Ve středech kol 303 Firecrest Tubeless  je všestranný a odolný nový náboj, německá konstrukce ZR1 DB. Tato sada nábojů obsahuje 66 bodů zapojení pro rychlejší reakci. Kola jsouje určeno pro oddané cyklisty, kteří usilují o nejnovější technologie. Jeho konkurenti… v závodech, proti vrstevníkům nebo jednoduše v překonávání osobních limitů. Jde o to stát se rychlejším a sladit svoji motivaci s nejpokročilejší technologií.

Vlastnosti:

  • Zipp grafika a kosmetická identita, která křičí rychlostí
  • Univerzální vytrvalostní kola pro moderní silniční kolo s bezdušovým profilem ráfku
  • Lehčí než jeho předchůdce, díky čemuž je pohotový a rychlý.
  • Snadné použití bezdušových plášťů, optimalizované označení lože pneumatiky umožňuje snadnou instalaci a demontáž bez použití nářadí bez nutnosti použití pneumatického kompresoru k usazení pneumatiky.
  • Extrémně široký profil ráfku 25 mm vytváří lepší rozhraní pneumatiky pro rychlou jízdu na silnici i mimo ni
  • Nová hloubka ráfku 40 mm vytváří lehké a aero kolo v každé situaci
  • Nový náboj ZR1 DB je vyroben v Německu s lepším designem těsnění pro lepší odolnost a rychlejší odezvou s 66 body záběru i
  • Ráfková brzda

 

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Komponenty
Záruka: 2 roky
Model roku: 2021
Modelová řada: 303
Bezdušové: Ano
Materiál ráfku: Karbon
Typ brzdy: Ráfková
Typ ráfku: Plášť
Výška ráfku: 45mm
Vnitřní šíře ráfku: 19mm
Počet paprsků: 24
Uchycení kotouče: Ne
Typ osy: Rychloupínák Zipp
Maximální tlak: 125psi
Hmotmost: 613g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

1988

Zipp má kořeny v automobilové závodní scéně Indy. Inženýr motoristického sportu Leigh Sargent se specializoval na opravy, úpravy, výrobu a aerodynamický design automobilů Indy 500. Ale poté, co v 80. letech prozkoumal disková kola pro jízdní kola, viděl potenciál navrhnout něco lepšího a rychlejšího. Zaregistroval Zipp jako ochrannou známku a pustil se do práce. První produkt společnosti Zipp, diskové kolo, je navržen pro sedmistupňová volnoběžky a je k dispozici ve čtyřech barvách. Tyto uhlíkové produkty byly navrženy přímo vedle automobilových závodních dílů. Cíl pro každého stejný: vytvoření rychlostních zbran

 
1989
Společnost Zipp představila první třípaprskové karbonové kolo Zipp 3000. Stejně jako disková kola je k dispozici ve čtyřech barvách. Tento produkt byl zrušen, protože společnost Zipp našla rychlejší návrhy.
 
1990
V roce 1990, pouhé dva roky po našem založení, se legenda Kona Mark Allen stal prvním vítězem jezdícím na kolech Zipp. Rané produkty společnosti Zipp, včetně tříramenného, kola Zipp 440 s hlubokým profilem a kola Zipp 2001, se začátkem 90. let staly leteckými zbraněmi.
 
1991
Dvojkolí Zipp 400 jde do výroby. Toto paprskové kolo je základem pro pozdější inovace, včetně sestav Firecrest a NSW.
 
1995
Dva muži, kteří pomáhali stavět Zipp v prvních dvou desetiletích, pózují společně. Inženýr Leigh Sargent s podnikatelem Andy Ordingem, který se stal vlastníkem Zipp Speed Weaponry v roce 1999.
 
1997
Společnost Zipp pokračuje v tržních triatlonových a silničních závodech zaměřením na kola. V tomto prvním desetiletí se společnost Zipp při vývoji produktů zaměřila na myšlení motoristického sportu a pomohla propagovat využívání aerodynamického tunelu v cyklistickém průmyslu. Zipp stále zaměstnává několik veteránů motoristického sportu, včetně špičkových inženýrů. Kultovní sady snímků Zipp z roku 2001 a 3001 se staly ikonickými symboly vysoké rychlosti. I po ukončení na konci roku 1997 zůstávají tyto sady rámců velmi vyhledávanými položkami.
 
1999
Společnost Zipp se stěhuje do specializovaného výrobního závodu s řízeným klimatem na hlavní ulici v Speedway v Indianě, jen kousek od světově proslulé automobilové dráhy v Indianapolis
.
2000
Zipp podepisuje s belgickým týmem Lotto-Adecco. Toto je Zippův vstup do oficiálního sponzorování špičkového týmu na úrovni Tour de France.
 
2003
Byl to velký rok. Zipp je sponzorem mocného týmu CSC. Tým vyhrál dvě etapy a celkovou klasifikaci týmů na Tour de France. Kromě výsledků se společnost CSC stává cenným partnerem ve vývoji kol. To zahrnuje poskytnutí technikům Zipp a staviteli hlavních kol Nic Jamesovi neocenitelnou zpětnou vazbu o tom, jak vylepšit kola, aby byla rychlá a odolná. Navíc je to rok, kdy společnost Zipp představila své nyní ikonické diskové kolo s důlky.
 
2006
Inženýři společnosti Zipp spolupracovali se sponzorovanými profesionály z týmu CSC na testování prototypů uhlíkových kol v Arenbergském lese, nejslavnějším dlážděném sektoru Paříž-Roubaix. Cílem společnosti Zipp bylo navrhnout uhlíkové kolo schopné zvítězit v Paříži-Roubaix. Členové týmu CSC zleva, Lars Michaelson (Dánsko), Fabian Cancellara (Švýcarsko) a Allan Johansen (Dánsko) kontrolují kolo. Testy byly klíčové při vývoji technologie Carbon Bridge ™, která vytvořila dostatečně odolná karbonová kola, aby Zipp 303 zvítězil v Paříži-Roubaix a Tour of Flanders.
 
2007
Společnost SRAM získává společnost Zipp a poskytuje společnosti Zipp další odborné znalosti a zdroje.
 
2008
Allos d’Huez vyhrál Španěl Carlos Sastre, který si vzal žlutý dres a připravil své vítězství na Tour de France. Stále vystavujeme jeho žlutý dres v naší kanceláři v Indianapolis.
 
2010
Toto je jeden z nejvýznamnějších let společnosti Zipp. V dubnu vyhrál Fabian Cancellara ve Švýcarsku Ronde van Vlaanderen (Tour of Flanders) a Paris-Roubaix ve stylu velení na kolech Zipp 303. Tento úspěch byl monumentálním okamžikem v historii společnosti Zipp, protože to bylo poprvé, kdy uhlíková kola zajela k vítězství ve dvou nejslavnějších dlážděných jarních klasikách. Koncem roku představila společnost Zipp svůj design Firecrest včetně Firecrest Carbon Clinchers. Jeho široký design ráfku je rychlejší a stabilnější při bočním větru. Pryskyřičný systém v karbonových klincích úspěšně zvládá teplo i při nejdelších horských sjezdech. Technologie Firecrest by se stala základem pro moderní inovace kol Zipp. Sportovci Zipp také září. Na mistrovství světa v jízdě zametl Zipp na stupních vítězů v silničním závodě s Norem Thorem Hushovdem, zlatem; Matti Breschel (Dánsko), stříbro; a Allan Davis (Austrálie) bronz. Fabian Cancellara (Švýcarsko) a Emma Pooley (Velká Británie) získali zlaté medaile v časovce. V triatlonu zvítězil Australan Chris McCormack u mužů a Mirinda Carfrae u žen na mistrovství světa Kona. Aby završil tento úžasný rok, přestěhoval se Zipp (spolu s klíčovými funkcemi SRAM) do účelového nového zařízení na 5315 Walt Place v Indianapolis, asi 5 mil severozápadně od naší staré továrny na Speedway.
 
2012
Tom Boonen ze společnosti Omega Pharma-Quick-Stepp si užívá jedno z nejúspěšnějších jarních klasických období své doby a v neděli po sobě na palubě Zipp 303 vyhrává Tour of Flanders a Paris-Roubaix.
 
2014
Holanďan Niki Terpstra zahájil svůj konečně úspěšný sólový útok, přičemž v roce 2014 Paris-Roubaix zbývá zhruba 6 km.
 
2016
Američanka Evelyn Stevensová z cyklistického týmu Boels-Dolmans vytvořila světový rekord hodin UCI u žen, který na palubě předního disku Zipp 900 a zadního disku Super-9 najel 47,980 km za 60 minut. Společnost Zipp představuje 454 NSW Carbon Clincher, první hlavní produkt cyklistického průmyslu navržený pomocí biomimikry. Zvlněné uzly HyperFoil ™ ve tvaru zvlněné ploutve 454 NSW jsou částečně vyvinuty studiem ploutví keporkaků.
 
2018
Belgičan Wout van Aert vyhrál v Nizozemsku svého třetího mistra světa v cyklokrosu UCI Elite Men, který jezdil na kolech Zipp. Ted King umístil Zipp na největší událost štěrku svým vítězstvím v Kansasu Dirty Kanza 200. Jezdil na Zipp 303, díky čemuž se tato dvojkolí stala vítězem na silnici, dlažebních kostkách, blátě a (nyní) štěrku.
 
<span jsaction="agoMJf:PFBcW;usxOmf:aWLT7;jhKsnd:P7O7bd,F8DmGf;Q4AGo:Gm7gYd,qAKMYb;uFUCPb:pvnm0e,pfE8Hb,PFBcW;f56efd:dJXsye;EnoYf:KNzws,ZJsZZ,JgVSJc;zdMJQc:cCQNKb,ZJsZZ,zchEXc;Ytrrj:JJDvdc;tNR8yc:GeFvjb;oFN6Ye:hij5Wb" jscontroller="Zl5N8" jsmodel="SsMkhd" jsname="txFAF" class="JLqJ4b ChMk0b" data-language-for-alternatives="cs" data-language-to-transla