ZIPP 454 NSW CARBON DISC PŘEDNÍ

Doprava zdarma
Značka: ZIPP
49 499 Kč / ks 40 908 Kč bez DPH
Vyprodáno

Zipp 404 Firecrest Tubeless Disc-brake je go-to speed zbraň pro každou situaci. Výška ráfku 58mm je  stabilní vůči větru a je  ideální pro silniční závody, časovky a triatlon, gran fondos a nekonečný trénink na všech typech terénu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Špičková všestranná rychlostní zbraň Zipp je nyní připravena na bezdušové použití. To znamená, že získáte všechny aero výhody 454 NSW bezdušových diskových kol s přidanou výhodou zvýšené přilnavosti v zatáčkách a sníženého valivého odporu. Vnitřní šířka ráfku je 19 mm optimalizována pro provoz širších bezdušových pneumatik při sníženém tlaku vzduchu. Zvlněný tvar ráfku 454 NSW s výškou ráfku 53/58 mm

Patentovaný profil Sawtooth ™, vychází z přirozeného designu našich vysoce výkonných kol, pokud jde o aerodynamickou účinnost a stabilitu při bočním větru. Rychlým a ladným pohybům keporkaků napomáhají výstupky na prsních ploutvích. Tyto struktury inspirovaly pokročilé vývojové inženýry společnosti Zipp, aby poprvé systematicky aplikovali biomimiku k řešení složité výzvy návrhu kola s zvlněným profilem Hyperfoil ™, které snižují aerodynamický odpor i boční sílu. V kombinaci s bezdušovou kompatibilitou a výkonem kotoučových brzd jste připraveni na maximální výkon Zipp.


Vlastnosti:

  • Zipp grafika a kosmetická identita, která křičí rychlostí
  • Univerzální vytrvalostní dvojkolí pro moderní silniční kolo s bezdušovým profilem ráfku
  • Lehčí než jeho předchůdce, díky čemuž je pohotový a rychlý.
  • Snadné použití bezdušových plášťů, optimalizované označení lože pneumatiky umožňuje snadnou instalaci a demontáž bez použití nářadí bez nutnosti použití pneumatického kompresoru k usazení pneumatiky
  • Ráfek Sawtooth ™ s profilem Hyperfoil ™ a důlkovým vzorem HexFin ™ ABLC pro špičkový aerodynamický výkon a stabilitu při bočním větru se zvlněnou výškou ráfku 53/58 mm
  • Sada nábojů Cognition DB se efektivně hodí, ať už šlapete nebo dojíždíte. Jeho technologie Axial Clutch ™ umožňuje ráčnovému mechanismu volného náboje dodávat polovinu mechanického odporu konvenčních nábojů se třemi západkami. 
  • Centerlock uchycení kotouče

 

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Komponenty
Záruka: 2 roky
Model roku: 2021
Modelová řada: 404
Bezdušové: Ano
Materiál ráfku: Karbon
Typ brzdy: Disková
Typ ráfku: Plášť
Výška ráfku: 53mm
Vnitřní šíře ráfku: 19mm
Počet paprsků: 24
Uchycení kotouče: Centerlock
Typ osy: 12x100mm
Maximální tlak: 125psi
Hmotmost: 839g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

1988

Zipp má kořeny v automobilové závodní scéně Indy. Inženýr motoristického sportu Leigh Sargent se specializoval na opravy, úpravy, výrobu a aerodynamický design automobilů Indy 500. Ale poté, co v 80. letech prozkoumal disková kola pro jízdní kola, viděl potenciál navrhnout něco lepšího a rychlejšího. Zaregistroval Zipp jako ochrannou známku a pustil se do práce. První produkt společnosti Zipp, diskové kolo, je navržen pro sedmistupňová volnoběžky a je k dispozici ve čtyřech barvách. Tyto uhlíkové produkty byly navrženy přímo vedle automobilových závodních dílů. Cíl pro každého stejný: vytvoření rychlostních zbran

 
1989
Společnost Zipp představila první třípaprskové karbonové kolo Zipp 3000. Stejně jako disková kola je k dispozici ve čtyřech barvách. Tento produkt byl zrušen, protože společnost Zipp našla rychlejší návrhy.
 
1990
V roce 1990, pouhé dva roky po našem založení, se legenda Kona Mark Allen stal prvním vítězem jezdícím na kolech Zipp. Rané produkty společnosti Zipp, včetně tříramenného, kola Zipp 440 s hlubokým profilem a kola Zipp 2001, se začátkem 90. let staly leteckými zbraněmi.
 
1991
Dvojkolí Zipp 400 jde do výroby. Toto paprskové kolo je základem pro pozdější inovace, včetně sestav Firecrest a NSW.
 
1995
Dva muži, kteří pomáhali stavět Zipp v prvních dvou desetiletích, pózují společně. Inženýr Leigh Sargent s podnikatelem Andy Ordingem, který se stal vlastníkem Zipp Speed Weaponry v roce 1999.
 
1997
Společnost Zipp pokračuje v tržních triatlonových a silničních závodech zaměřením na kola. V tomto prvním desetiletí se společnost Zipp při vývoji produktů zaměřila na myšlení motoristického sportu a pomohla propagovat využívání aerodynamického tunelu v cyklistickém průmyslu. Zipp stále zaměstnává několik veteránů motoristického sportu, včetně špičkových inženýrů. Kultovní sady snímků Zipp z roku 2001 a 3001 se staly ikonickými symboly vysoké rychlosti. I po ukončení na konci roku 1997 zůstávají tyto sady rámců velmi vyhledávanými položkami.
 
1999
Společnost Zipp se stěhuje do specializovaného výrobního závodu s řízeným klimatem na hlavní ulici v Speedway v Indianě, jen kousek od světově proslulé automobilové dráhy v Indianapolis
.
2000
Zipp podepisuje s belgickým týmem Lotto-Adecco. Toto je Zippův vstup do oficiálního sponzorování špičkového týmu na úrovni Tour de France.
 
2003
Byl to velký rok. Zipp je sponzorem mocného týmu CSC. Tým vyhrál dvě etapy a celkovou klasifikaci týmů na Tour de France. Kromě výsledků se společnost CSC stává cenným partnerem ve vývoji kol. To zahrnuje poskytnutí technikům Zipp a staviteli hlavních kol Nic Jamesovi neocenitelnou zpětnou vazbu o tom, jak vylepšit kola, aby byla rychlá a odolná. Navíc je to rok, kdy společnost Zipp představila své nyní ikonické diskové kolo s důlky.
 
2006
Inženýři společnosti Zipp spolupracovali se sponzorovanými profesionály z týmu CSC na testování prototypů uhlíkových kol v Arenbergském lese, nejslavnějším dlážděném sektoru Paříž-Roubaix. Cílem společnosti Zipp bylo navrhnout uhlíkové kolo schopné zvítězit v Paříži-Roubaix. Členové týmu CSC zleva, Lars Michaelson (Dánsko), Fabian Cancellara (Švýcarsko) a Allan Johansen (Dánsko) kontrolují kolo. Testy byly klíčové při vývoji technologie Carbon Bridge ™, která vytvořila dostatečně odolná karbonová kola, aby Zipp 303 zvítězil v Paříži-Roubaix a Tour of Flanders.
 
2007
Společnost SRAM získává společnost Zipp a poskytuje společnosti Zipp další odborné znalosti a zdroje.
 
2008
Allos d’Huez vyhrál Španěl Carlos Sastre, který si vzal žlutý dres a připravil své vítězství na Tour de France. Stále vystavujeme jeho žlutý dres v naší kanceláři v Indianapolis.
 
2010
Toto je jeden z nejvýznamnějších let společnosti Zipp. V dubnu vyhrál Fabian Cancellara ve Švýcarsku Ronde van Vlaanderen (Tour of Flanders) a Paris-Roubaix ve stylu velení na kolech Zipp 303. Tento úspěch byl monumentálním okamžikem v historii společnosti Zipp, protože to bylo poprvé, kdy uhlíková kola zajela k vítězství ve dvou nejslavnějších dlážděných jarních klasikách. Koncem roku představila společnost Zipp svůj design Firecrest včetně Firecrest Carbon Clinchers. Jeho široký design ráfku je rychlejší a stabilnější při bočním větru. Pryskyřičný systém v karbonových klincích úspěšně zvládá teplo i při nejdelších horských sjezdech. Technologie Firecrest by se stala základem pro moderní inovace kol Zipp. Sportovci Zipp také září. Na mistrovství světa v jízdě zametl Zipp na stupních vítězů v silničním závodě s Norem Thorem Hushovdem, zlatem; Matti Breschel (Dánsko), stříbro; a Allan Davis (Austrálie) bronz. Fabian Cancellara (Švýcarsko) a Emma Pooley (Velká Británie) získali zlaté medaile v časovce. V triatlonu zvítězil Australan Chris McCormack u mužů a Mirinda Carfrae u žen na mistrovství světa Kona. Aby završil tento úžasný rok, přestěhoval se Zipp (spolu s klíčovými funkcemi SRAM) do účelového nového zařízení na 5315 Walt Place v Indianapolis, asi 5 mil severozápadně od naší staré továrny na Speedway.
 
2012
Tom Boonen ze společnosti Omega Pharma-Quick-Stepp si užívá jedno z nejúspěšnějších jarních klasických období své doby a v neděli po sobě na palubě Zipp 303 vyhrává Tour of Flanders a Paris-Roubaix.
 
2014
Holanďan Niki Terpstra zahájil svůj konečně úspěšný sólový útok, přičemž v roce 2014 Paris-Roubaix zbývá zhruba 6 km.
 
2016
Američanka Evelyn Stevensová z cyklistického týmu Boels-Dolmans vytvořila světový rekord hodin UCI u žen, který na palubě předního disku Zipp 900 a zadního disku Super-9 najel 47,980 km za 60 minut. Společnost Zipp představuje 454 NSW Carbon Clincher, první hlavní produkt cyklistického průmyslu navržený pomocí biomimikry. Zvlněné uzly HyperFoil ™ ve tvaru zvlněné ploutve 454 NSW jsou částečně vyvinuty studiem ploutví keporkaků.
 
2018
Belgičan Wout van Aert vyhrál v Nizozemsku svého třetího mistra světa v cyklokrosu UCI Elite Men, který jezdil na kolech Zipp. Ted King umístil Zipp na největší událost štěrku svým vítězstvím v Kansasu Dirty Kanza 200. Jezdil na Zipp 303, díky čemuž se tato dvojkolí stala vítězem na silnici, dlažebních kostkách, blátě a (nyní) štěrku.
 
<span jsaction="agoMJf:PFBcW;usxOmf:aWLT7;jhKsnd:P7O7bd,F8DmGf;Q4AGo:Gm7gYd,qAKMYb;uFUCPb:pvnm0e,pfE8Hb,PFBcW;f56efd:dJXsye;EnoYf:KNzws,ZJsZZ,JgVSJc;zdMJQc:cCQNKb,ZJsZZ,zchEXc;Ytrrj:JJDvdc;tNR8yc:GeFvjb;oFN6Ye:hij5Wb" jscontroller="Zl5N8" jsmodel="SsMkhd" jsname="txFAF" class="JLqJ4b ChMk0b" data-language-for-alternatives="cs" data-language-to-transla