ZIPP 303 S CARBON DISC ZADNÍ

Doprava zdarma
Značka: ZIPP
15 999 Kč –13 %
303SDBR1
15 999 Kč –13 % 13 799 Kč / ks 11 404 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele Skladem u dodavatele Zvolte variantu
Ořech
Uchycení kotouče
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
23.5.2024 23.5.2024 Zvolte variantu

Kola Zipp 303 S Tubeless Disc Brake poskytují dnešním cyklistům všestrannost, kterou požadují a rychlost po které touží. Tato kola 303S si zachovávájí ideální výšku ráfku 45 mm pro každý terén, ale přidávají výrazně širší vnitřní šířku, aby poskytla vyšší výkon a kvalitu jízdy téměř všemi měřitelnými způsoby.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kola Zipp 303 S Tubeless Disc Brake poskytují dnešním cyklistům všestrannost, kterou požadují a rychlost po které touží. Tato kola 303S si zachovávájí ideální výšku ráfku 45 mm pro každý terén, ale přidávají výrazně širší vnitřní šířku, aby poskytla vyšší výkon a kvalitu jízdy téměř všemi měřitelnými způsoby.

Silniční kola jsou všestrannější než kdykoli předtím, bez ohledu na povrch vozovky, ale stejně rychlá jako dříve. 303 S nabízí zcela nový profil a design ráfku, který optimalizuje výkon jezdce na této nové řadě. Tato kola jsou bezdušové pro kola s kotoučovými brzdami, což umožňuje provozovat široké pneumatiky při nižším tlaku pro rychlost připravenou na závod na silnici nebo mimo něj.

303 S patří mezi naše nejlehčí kola, optimalizovaná pro špičkový aerodynamický výkon s 28mm pneumatikou, ale schopná zvládnout štěrkové pneumatiky široké až 50mm. 303 S si vypůjčuje designové koncepty z vyšší úrovně bezdušových kol 303 Firecrest bezdušovými koly, aby získala rychlost díky vyšší účinnosti. Toho je dosaženo vytvořením kola se sníženým odporem větru, valivým odporem, únavou jezdce a hmotností.

Klíčovou inovací je design ráfku řady 303 S. Jeho výška ráfku 45 mm je stejná jako u předchůdce 302,ale šířka ráfku je o 2 mm širší 27 mm, a vnitří šířka ráfku je o celých 7 mm širší, na 23 mm. Tato platforma ráfku je navržena tak, aby byla nejrychlejší s 28mm pneumatikou. Široký ráfek optimalizuje profil pneumatiky tak, aby umožňoval nižší tlak v pneumatice. To pomáhá snížit valivý odpor a zajišťuje kompatibilnější jízdu.

Výsledkem toho všeho je podle interního testování Zipp úspora 10 procent wattů oproti špičkovému kolu v celkovém výkonu potřebném k jízdě rychlostí 40 km / h po hladké rovné silnici s 28mm pneumatikou. Tato průkopnická kola v ůplně novém designu tě odliší za atraktivní cenu

 

Vlastnosti:

  • Zipp grafika a kosmetická identita, která křičí rychlostí
  • Lehčí než jeho předchůdce, díky čemuž je pohotový a rychlý.
  • Snadné použití bezdušových plášťů, optimalizované označení lože pneumatiky umožňuje snadnou instalaci a demontáž bez použití nářadí bez nutnosti použití pneumatického kompresoru k usazení pneumatiky.
  • Extrémně široký profil ráfku 25 mm vytváří lepší rozhraní pneumatiky pro rychlou jízdu na silnici i mimo ni
  • Výška ráfku 45 mm vytváří lehké a aero kolo v každé situaci
  • Centerlock uchycení kotouče
  • Nejrychlejší s 28 mm, hodí se také pro široké štěrkové pneumatiky
  • Možnost tělesa náboje XDR
  • Široké ráfky optimalizují profil pneumatiky, aby umožnily nižší tlak v pneumatikách, zejména u bezdušových.
  • Větší kontaktní plocha pro zvýšení přilnavosti pro jisté zatáčení, klesání a ovladatelnost za mokra.
  • Nižší tlak v pneumatikách a větší objem zajišťují pohodlnější jízdu s menšími vibracemi.
  • Významná úspora wattů při provozu větších pneumatik při nižším tlaku.
  • Široké ráfky bez háčků vytvářejí bezproblémový přechod k pneumatice a snižují odpor vzduchu.

 

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Komponenty
Záruka: 2 roky
Model roku: 2023
Modelová řada: 303
Bezdušové: Ano
Materiál ráfku: Karbon
Typ brzdy: Disková
Typ ráfku: Plášť
Výška ráfku: 45mm
Vnitřní šíře ráfku: 23mm
Počet paprsků: 24
Uchycení kotouče: Centerlock
Typ osy: 12x142mm
Maximální tlak: 73psi
Hmotmost: 819g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

1988

Zipp má kořeny v automobilové závodní scéně Indy. Inženýr motoristického sportu Leigh Sargent se specializoval na opravy, úpravy, výrobu a aerodynamický design automobilů Indy 500. Ale poté, co v 80. letech prozkoumal disková kola pro jízdní kola, viděl potenciál navrhnout něco lepšího a rychlejšího. Zaregistroval Zipp jako ochrannou známku a pustil se do práce. První produkt společnosti Zipp, diskové kolo, je navržen pro sedmistupňová volnoběžky a je k dispozici ve čtyřech barvách. Tyto uhlíkové produkty byly navrženy přímo vedle automobilových závodních dílů. Cíl pro každého stejný: vytvoření rychlostních zbran

 
1989
Společnost Zipp představila první třípaprskové karbonové kolo Zipp 3000. Stejně jako disková kola je k dispozici ve čtyřech barvách. Tento produkt byl zrušen, protože společnost Zipp našla rychlejší návrhy.
 
1990
V roce 1990, pouhé dva roky po našem založení, se legenda Kona Mark Allen stal prvním vítězem jezdícím na kolech Zipp. Rané produkty společnosti Zipp, včetně tříramenného, kola Zipp 440 s hlubokým profilem a kola Zipp 2001, se začátkem 90. let staly leteckými zbraněmi.
 
1991
Dvojkolí Zipp 400 jde do výroby. Toto paprskové kolo je základem pro pozdější inovace, včetně sestav Firecrest a NSW.
 
1995
Dva muži, kteří pomáhali stavět Zipp v prvních dvou desetiletích, pózují společně. Inženýr Leigh Sargent s podnikatelem Andy Ordingem, který se stal vlastníkem Zipp Speed Weaponry v roce 1999.
 
1997
Společnost Zipp pokračuje v tržních triatlonových a silničních závodech zaměřením na kola. V tomto prvním desetiletí se společnost Zipp při vývoji produktů zaměřila na myšlení motoristického sportu a pomohla propagovat využívání aerodynamického tunelu v cyklistickém průmyslu. Zipp stále zaměstnává několik veteránů motoristického sportu, včetně špičkových inženýrů. Kultovní sady snímků Zipp z roku 2001 a 3001 se staly ikonickými symboly vysoké rychlosti. I po ukončení na konci roku 1997 zůstávají tyto sady rámců velmi vyhledávanými položkami.
 
1999
Společnost Zipp se stěhuje do specializovaného výrobního závodu s řízeným klimatem na hlavní ulici v Speedway v Indianě, jen kousek od světově proslulé automobilové dráhy v Indianapolis
.
2000
Zipp podepisuje s belgickým týmem Lotto-Adecco. Toto je Zippův vstup do oficiálního sponzorování špičkového týmu na úrovni Tour de France.
 
2003
Byl to velký rok. Zipp je sponzorem mocného týmu CSC. Tým vyhrál dvě etapy a celkovou klasifikaci týmů na Tour de France. Kromě výsledků se společnost CSC stává cenným partnerem ve vývoji kol. To zahrnuje poskytnutí technikům Zipp a staviteli hlavních kol Nic Jamesovi neocenitelnou zpětnou vazbu o tom, jak vylepšit kola, aby byla rychlá a odolná. Navíc je to rok, kdy společnost Zipp představila své nyní ikonické diskové kolo s důlky.
 
2006
Inženýři společnosti Zipp spolupracovali se sponzorovanými profesionály z týmu CSC na testování prototypů uhlíkových kol v Arenbergském lese, nejslavnějším dlážděném sektoru Paříž-Roubaix. Cílem společnosti Zipp bylo navrhnout uhlíkové kolo schopné zvítězit v Paříži-Roubaix. Členové týmu CSC zleva, Lars Michaelson (Dánsko), Fabian Cancellara (Švýcarsko) a Allan Johansen (Dánsko) kontrolují kolo. Testy byly klíčové při vývoji technologie Carbon Bridge ™, která vytvořila dostatečně odolná karbonová kola, aby Zipp 303 zvítězil v Paříži-Roubaix a Tour of Flanders.
 
2007
Společnost SRAM získává společnost Zipp a poskytuje společnosti Zipp další odborné znalosti a zdroje.
 
2008
Allos d’Huez vyhrál Španěl Carlos Sastre, který si vzal žlutý dres a připravil své vítězství na Tour de France. Stále vystavujeme jeho žlutý dres v naší kanceláři v Indianapolis.
 
2010
Toto je jeden z nejvýznamnějších let společnosti Zipp. V dubnu vyhrál Fabian Cancellara ve Švýcarsku Ronde van Vlaanderen (Tour of Flanders) a Paris-Roubaix ve stylu velení na kolech Zipp 303. Tento úspěch byl monumentálním okamžikem v historii společnosti Zipp, protože to bylo poprvé, kdy uhlíková kola zajela k vítězství ve dvou nejslavnějších dlážděných jarních klasikách. Koncem roku představila společnost Zipp svůj design Firecrest včetně Firecrest Carbon Clinchers. Jeho široký design ráfku je rychlejší a stabilnější při bočním větru. Pryskyřičný systém v karbonových klincích úspěšně zvládá teplo i při nejdelších horských sjezdech. Technologie Firecrest by se stala základem pro moderní inovace kol Zipp. Sportovci Zipp také září. Na mistrovství světa v jízdě zametl Zipp na stupních vítězů v silničním závodě s Norem Thorem Hushovdem, zlatem; Matti Breschel (Dánsko), stříbro; a Allan Davis (Austrálie) bronz. Fabian Cancellara (Švýcarsko) a Emma Pooley (Velká Británie) získali zlaté medaile v časovce. V triatlonu zvítězil Australan Chris McCormack u mužů a Mirinda Carfrae u žen na mistrovství světa Kona. Aby završil tento úžasný rok, přestěhoval se Zipp (spolu s klíčovými funkcemi SRAM) do účelového nového zařízení na 5315 Walt Place v Indianapolis, asi 5 mil severozápadně od naší staré továrny na Speedway.
 
2012
Tom Boonen ze společnosti Omega Pharma-Quick-Stepp si užívá jedno z nejúspěšnějších jarních klasických období své doby a v neděli po sobě na palubě Zipp 303 vyhrává Tour of Flanders a Paris-Roubaix.
 
2014
Holanďan Niki Terpstra zahájil svůj konečně úspěšný sólový útok, přičemž v roce 2014 Paris-Roubaix zbývá zhruba 6 km.
 
2016
Američanka Evelyn Stevensová z cyklistického týmu Boels-Dolmans vytvořila světový rekord hodin UCI u žen, který na palubě předního disku Zipp 900 a zadního disku Super-9 najel 47,980 km za 60 minut. Společnost Zipp představuje 454 NSW Carbon Clincher, první hlavní produkt cyklistického průmyslu navržený pomocí biomimikry. Zvlněné uzly HyperFoil ™ ve tvaru zvlněné ploutve 454 NSW jsou částečně vyvinuty studiem ploutví keporkaků.
 
2018
Belgičan Wout van Aert vyhrál v Nizozemsku svého třetího mistra světa v cyklokrosu UCI Elite Men, který jezdil na kolech Zipp. Ted King umístil Zipp na největší událost štěrku svým vítězstvím v Kansasu Dirty Kanza 200. Jezdil na Zipp 303, díky čemuž se tato dvojkolí stala vítězem na silnici, dlažebních kostkách, blátě a (nyní) štěrku.
 
<span jsaction="agoMJf:PFBcW;usxOmf:aWLT7;jhKsnd:P7O7bd,F8DmGf;Q4AGo:Gm7gYd,qAKMYb;uFUCPb:pvnm0e,pfE8Hb,PFBcW;f56efd:dJXsye;EnoYf:KNzws,ZJsZZ,JgVSJc;zdMJQc:cCQNKb,ZJsZZ,zchEXc;Ytrrj:JJDvdc;tNR8yc:GeFvjb;oFN6Ye:hij5Wb" jscontroller="Zl5N8" jsmodel="SsMkhd" jsname="txFAF" class="JLqJ4b ChMk0b" data-language-for-alternatives="cs" data-language-to-transla